Spring naar de inhoud

Kinderopvang

Samenwerking met Kei-kidz; NSO in ons gebouw

We zijn blij u te kunnen melden dat Kei Kidz nu ook een locatie heeft binnen ons gebouw. Voorheen gingen alle leerlingen naar BSO-locatie De Weiert in Odoorn. De vraag vanuit Valthe bleek echter zo groot dat Kei Kidz heeft gevraagd of er binnen onze school de mogelijkheid voor opvang gerealiseerd kon worden. In overleg met Jacqueline Drok van OPO en met het team is het lege lokaal en de schoolzaal beschikbaar gesteld en ingericht. In eerste instantie gaat Kei Kidz op maandag, dinsdag en donderdag in onze school opvang verzorgen na schooltijd. Op woensdag en vrijdag worden de kinderen nog opgevangen in Odoorn. Mocht u vragen hebben of gebruik willen maken van de opvang op De Linderakkers dan kunt u mailen naar info@kei-kidz.nl.

Kinderopvang

samen uniek